Sunday, October 10, 2010

coretan hati seorang sahabat...;)

no idea mo tulis apa....
but, aku teringatkan sesuatu yang pernah aku jalani dalam hidupku yang kini hanyalah sebagai kenanganku di masa silam....
entah kenapa kisah ini meninjau di benak fikiranku ianya membuatkan aku runsinggggg.....
eh,tapi xla runsing sangat..hehe
inginku lupakan,tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
emmm..bukan senang untuk melupakan kisah lalu, tapi apakan daya, kita xmampu untuk menghalang fikiran kita daripada memikirkannya..
sebab,
hidup kita memang dipenuhi dengan kenangan2 tidak kirala kenangan manis mahupun pahit....
neway, terima kasih sebab pernah menjadi seorang daripada sahabatku...:)
alhamdulillah,aku masih punya seorang sahabat baik lagi karib sehingga sekarang...
seseorang yang faham aku dan terima aku seadanya sebagai s
ahabatnya..
yang pernah hidup bersamaku sewaktu di zaman persekolahan..
ya Allah,Engkau jagalah hubungan persahabatan kami ini hingga ke syurga,ameen...
aku sayang dia sepertimana aku sayangkan keluargaku...
moga kamu sihat2 n ceria2 selalu walaupun kita jarang berjumpa...
aku sayang kau WANDA.....;)



2 comments: